Poprzednia strona Strona główna Następna strona


.:: HITMAN CONTRACTS ::.


Solucja i poradnik do Hitman Contracts. Walkthrough - Opis przejścia:



Misja 1: Asylum Aftermath

Cele:

  • Ucieknij z Sanitarium

Grę zaczynasz oglądając sekwencję filmową jaką zakończył się Hitman: Codename 47 i tu kilka słów: bardzo, ale to bardzo podobało mi się zakończenie tej gry, więc jak zobaczyłem Tobiasa Riepera stojącego nad zwłokami Dr. Otto Ort-Meyera, którego rozlana krew ukazywała znak Hitmana, to aż łezka zakręcił mi się w oku jak sobie przypomniałem stare dobre czasy, które spędziłem przy grze Hitman: Codename 47, za co CHWA£A autorom! Zaczynasz przy zwłokach Dr. Otto Ort-Meyer'era od którego powinneś wźąść klucz do samochodu, a następnie wyjść przez drzwi. Ukazuje ci się widok jakiego 47 dokonał w 2000 roku w Sanitarium w Rumuni, wszędzie rozrzucone zwłoki klonów Hitmana, mnóstwo krwi i biegających wszędzie opętanych pacjentów... i ta mroczna muzyka (i znowu przypominają , mi się stare dobre czasy). Udaj się do miejsca oznaczonego jako winda po drodze zbierając broń i amunicję (po drodze powinneś zobaczyć sekwencję filmową ukazującą szturm oddziału S.W.A.T. na sanitarium) Zjedź windą na pierwsze piętro. Na miejscu musisz uważać na pracownika sanitarium, który może cię poszczuć paralizatorem, więc skradając się omiń go i udaj się do miejsca oznaczonego na mapie jako wykrzyknik, gdzie zmień ubranie. Teraz ubrany jako jeden z pacjentów udaj się na południe mapy, gdzie powinno przy recepcji stać czterech żołnierzy S.W.A.T'u (ci co pamiętają Hitman: Codename 47 misję The Setup powinni wiedźeć, gdzie się udać). Skradając się wejdź przez drzwi na lewo, a następnie po zakręconych schodach na górę. Na miejscu uważaj na policjanta patrolującego balkon. Schowaj się koło drzwi i poczekaj, aż policjant przejdzie, a następnie prześliźnij się na balkon, skąd po drabinie zejdź w dół i ucieknij samochodem.


Misja 2: The Meat King's Party

Cele:

  • Zlikwiduj Campbella "Meat King" Sturrocka
  • Zlikwiduj adwokata Andrei Puscus
  • Uratuj córkę klienta
  • Ucieknij ze składu mięsa

Przebierz się w ubrania nieprzytomnego rzeźnika, a następnie wyjdź z ciężarówki i przyciskiem obok zamknij drzwi od tyłu ciężarówki (bo jak gościu się obudzi to pobiegnie zaalarmować strażników na przyjęciu). Zostaw pistolety i hak, a następnie udaj się na przyjęcie, gdzie na wejściu oddaj się przeszukaniu. Schodami obok wyjdź na drugie piętro, gdzie udaj się do miejsca oznaczonego jako wykrzyknik, ale poczekaj, aż obywatel opuści miejsce i wyjdzie na balkon, wtedy zakradnij się do pokoju i weź z stamtąd "dowód morderstwa". Zejdź na niższy poziom i udaj się do kuchni skąd weź talerz z kurczakiem (jeżeli go nie będzie to poczekaj chwilę, zaraz powinien wrócić kucharz i przynieść talerz), Udaj się teraz do pokoju obok do szatni, gdzie miga wykrzyknik, tam zostaw talerz i przebierz się za kelnera, ale musisz unikać innego kelnera, by ten cię nie rozpoznał. Idź teraz w stronę drugiego wykrzyknika, gdzie znajduje się bar, weź z tam tąd Opium Pipe i poczekaj, aż Andrei Puscus uda się na spoczynek do pokoju, w którym dominuje czerwony kolor światła. Podaj Puscusowi Opium, a następnie poczekaj, aż "odleci", następnie weź od niego zaproszenie i pistolet Colt M1911 SD (Silverballer Silenced) i zlikwiduj go jednym celnym strzałem w głowę, szybko schowaj broń i wróć do szatni. Jeżeli będzie tam siedział kelner z taką jedną panią to poczekaj obok, aż wyjdą, a następnie przebierz się w ubrania rzeźnika i schowaj Colt M1911 SD do kurczaka oraz wyrzuć wszystkie bronie typu jak: hak, nóż, tasak itp. Teraz musisz udać się do pokoju, gdzie spoczywa Campbell Sturrock. Dojdziesz tam wychodząc po schodach, które znajdują się koło dyskoteki. Na górze oddaj się przeszukaniu (właśnie dlatego musiałeś zostawić wszelką broń). Po drodze do Meat King'a wyjmij dyskretnie pistolet z kurczaka i schowaj go pod ubranie, następnie poczekaj, aż dziewczyny opuszczą pokój i podaj kurczaka Sturrock'owi. Podczas, gdy on będzie pałaszował mięso ty zasłoń okna przyciskiem obok na ścianie i jednym celnym strzałem zlikwiduj cel. Teraz wróć do kuchni i tylnym wyjściem wyjdź na parking, skąd odjedź ciężarówką.


Misja 3: The Bjarkhov Bomb

Cele:

  • Zlikwiduj Fabiana Fuchsa
  • Zlikwiduj dowódcę Sergeia Bjarkhova
  • Zniszcz głowicę nuklearną
  • Ucieknij samolotem

Zaczekaj, aż jeden z ludzi wejdzie na pokład i zacznie się rozglądać, a następnie zakradnij się bokiem za niego i w momęcie, gdy będzie podnosił skrzynkę - uduś go. Schowaj ciało, przebierz się, weź skrzynkę i udaj się do budynku otoczonego przez żołnierzy. Wejdź tylnim wejściem i porozmawiaj z byłym agentem KGB w kuchni, powie ci że Fabian Fuchs chce kupić głowicę nuklearną od Bjarkhova. Dowiesz się też o miejscu składu materiałów wybuchowych. Weź ze stołu środek przeczyszczający i dolej go do garnczka z zupą. Później zobaczysz jak Fabian prosi o zupę, a następnie po jej skonsumowaniu i bólu brzucha udaje się do toalety. Ty oczyswiści tam już czekasz i jak tylko Fabian odwróci się do ciebie tyłem zarzucasz mu strunę na szyję, a następnie przebierasz się w jego kombinezon. Wychodząc z toalety podejdzie do ciebie żołnierz i powiadomi cię, że Bjarkhov chce się z tobą spotkać, więc udaj się za nim - odprowadzi cię do kolejki, którą następnie włącz (nie możesz zbyt daleko odchodzić od żołnierza ponieważ zacznie coś podejrzewać i każe ci zdjąć gogle, a wtedy to tylko już restart misji). Po wyjściu z kolejki skręć w lewo w stronę statku, gdzie przy wejściu żołnierz poinformuje cię, że dowódca czeka na ciebie. Idź tak jak wskazał ci drogę. Na górnym pokładzie zostaniesz zrewidowany i strażnicy zabiorą ci broń. Po wejściu do kajuty Bjarkhova zostaniesz przez niego gorąco przywitany. Bjarkhov nalewając wódki zacznie coś podejrzewać, więc nie zwlekaj i jak tylko odwróci się do ciebie tyłem - zlikwiduj go (używając Fibre Wire jeżeli chcesz mieć status: Sillent Assassin). Weź z biurka Sig-Sauer P220 SD i klucz, a następnie opuść pokład drugimi drzwiami. Będąc na zewnątrz po patrz się na mapę udaj się w jej lewy-górny róg, gdzie znajduje się magazyn (warehouse), a w nim kombinezon odporny na promieniowanie. Przebierz się i udaj się na łódź podwodną, z której weź trzy bomby (znajdują się one w pomieszczeniu z głowicami nuklearnym, więc promieniowanie może cię zranić, gdybyś nie miał kombinezonu). Podłóż bomby wokół statku według trzech miejsc oznaczonych jako wykrzykniki. Wróć do magazynu i zmień ubranie oraz zdetonuj ładunki. Teraz nie wzbudzając żadnych alarmów wróć na pokład samolotu i podejdź do drabinki.


Misja 4: Beldingford Manor

Cele:

  • Zlikwiduj Lorda Winstona Beldingforda
  • Zlikwiduj Alistaira Beldingforda
  • Uratuj Gilesa Northcottai
  • Ucieknij z dworu Beldingfordów

Popatrz się na mapę i uważając na patrolujących strażników przedostań się do stajni do miejsca oznaczonego jako generator prądu. Następnie wyłącz go i szybko się ukryj wewnątrz stajni (najlepiej na na schodach). Kilku gości przyjdzie naprawić antenę i jak przejdą ty zakradnij się do pokoju, w którym poprzednio byli i weź stamtąd klucz, a następnie schowaj się w naprzeciw ległym pokoju, weź środek chwastobójczy. Teraz poczekaj, aż "mechanicy" wrócą i zakradnij się do miejsca oznaczonego na mapie jako wykrzyknik, a następnie dolej trucizny do zbiornik z wodą (zatrujesz konie, dzięki czemu nie zaalarmują strażników) i się ukryj w tym samym pokoju co poprzednio i poczekaj aż stajenny przebiegnie. Uważając na snajpera na górnym piętrze, zakradnij się do pomieszczenie, gdzie jest przetrzymywany więźeń. Uwolnij go. Kolejnym krokiem jaki powinneś zrobić to przedostanie się do dworu. Wyjdź stajni i zakradnij się do miejsca oznaczonego jako "drabina". Na miejscu może być strażnik, więc ukryj się za pościelą i poczekaj, aż wejdzie do budynku - idź za nim. Na miejscu wyłącz piec podgrzewający wodę (zobaczysz jak dziewczyna wychodzi spod prysznica). Teraz szybko wyjdź na zewnątrz i po drabinie wejdź do pokoju, skąd weź flakonik z cyjankiem. Idź do łazienki i przejdź przez lustro (ukryte drzwi), a następnie zakradnij się do sypialni Winstona i używając poduszki uduś go (jeżeli nie śpi to poczekaj, aż to zrobi). Pierwszy cel zlikwidowany. Teraz wyjdź na strych (drabiną na tym piętrze), przejdź przez niego i zejdź schodami do niższego pomieszczenia, skąd zmień ubranie leżące przy łóżku. Udaj się do piwnicy. Podejdź do beczki z alkoholem i dolej do niej trucizny. Następnie wyjdź z dworu i udaj się do miejsca skąd przyszedłeś. Teraz poczekaj, aż służący poda alkohol Alistairowi, i (jak tylko zobaczysz informację o zlikwidowanym celu) ucieknij łódką.


Misja 5: Rendezvous in Rotterdam

Cele:

  • Zlikwiduj Klaasa Tellera
  • Zlikwiduj Rutgherta Van Leuvena
  • Zdobądź zdięcia
  • Ucieknij

Wyjdź z budynku i podejdź do stojącej niedaleko ciężarówki, a następnie poczekaj, aż wszyscy wejdą do budynku. Unikając motocyklistów zakradnj się na drugie piętro skąd dyskretnie zmień ubrania, których miejsce spoczynku jest oznaczone jako wykrzyknik. Wyjdź na zewnątrz przez balkon (górny środek budynku), a następnie przejdź przez szczelinie w płocie. Zerknij na mapę. Jest tu takie miejsce oznaczone jako generator prądu, udaj się tam, ale go nie włączaj. Zaraz obok jest zejście do piwnicy - idź tam. Zakradnij się do pomieszczenia, w którym jest "wykrzyknik" i trzy trupy. na miejscu zmień ubranie i zlikwiduj Klaasa Tellera, który jest na tym samym poziomie. Wystarczy, że włączysz prąd koło niego i poczekasz... długo nie wytrzyma. Wyjdź z piwnicy na zewnątrz. Zaraz za budką jest wjazd do głównego budynku, a w środku jest wyłącznik prądu. Jak go wyłączysz to strażnik pilnujący drzwi odejdzie od nich, by włączyć powrotem światło. Ty natomiast w tym czasie wyjdź przez te drzwi na tyły budynku, skąd po drabinie udaj się na drugie piętro. Poczekaj, aż Rutghert wejdzie do ubikacji, wtedy zakradnij się za niego i zlikwiduj przy pomocy Fiber Wire (można też go otruć wlewając mu do szklanki truciznę, ale nie mam pojęcia, gdzie ją można znaleźć) i weź od niego kombinację do sejfu i VIP Keycard. Następnie otwórz sejf (oznaczony jako wykrzyknik na tym piętrze) i weź z niego zdjęcia. Opuść miejsce udając się do punktu oznaczonego jako "Exit".


Misja 6: Deadly Cargo

Cele:

  • Zlikwiduj Borisa Ivanovicha
  • Ucieknij

Wejdź do klubu i porozmawiaj z barmanem, a następnie z robotnikiem. Tak jak polecił barman udaj się do jednej z striptizerek (jest w jednym z pokoi na tym piętrze) i przekonaj ją by na chwilę odciągnęła motocyklistę od pilnowania samochodu na zewnątrz. Gdy to zrobi podłóż nadajnik GPS w samochodzie (możesz zaglądnąć do bagażnika jest tam głowica nuklearna). Następnie podejdź do miejsca oznaczonego na mapie jako generator prądu i wyłącz w nim zasilanie. Chwilę później policjant wyjdzie z budki, a ty w tym czasie zakradnij się do budynku obok, w którym zmień ubranie (miejsce oznaczone jako wykrzyknik). Popatrz się na mapę rejonu i idź do budki oznaczonej wykrzyknikiem, tam raz jeszcze zmień ubranie z policyjnego na robotnicze oraz pozostaw wszelką broń (możesz jedną włożyć do skrzynki z narzędziami, a ją zabrać ze sobą). Przejdź przez bramę i daj się zrewidować strażnikom, a następnie idź do magazynu nr. 2 (ten pośrodku). Na drugim piętrze magazynu znajduje się kolejne ubranie do zmiany, tym razem jako strażnik. Wejdź na statek i zejdź na najniższy pokład. Korzystając z wcześniej założonego nadajnika, odnajdź samochód (jest w jednym z kontenerów), otwórz bagażnik i rozbrój bombę*. Wyjdź na górny pokład, a następnie udaj się na drugie piętro, gdzie przyczaj się na Borisa (pokój ten po lewej). Gdy przyjdzie Boris zarzuć mu strunę, weź detonator i powróć do miejsca oznaczonego jako "EXIT". * - nie musisz tego robić, ale jak nie zdążysz zlikwidować Borisa, przed tym jak oddział S.W.A.T zaatakuje statek to Boris uaktywni głowicę nuklearną i w momęcie , gdy upuści detonator, bomba wybuchnie.


Misja 7: Traditions of the Trade

Cele:

  • Zlikwiduj Franza Fuchsa
  • Zlikwiduj Fritz Fuchsa
  • Przechwyć bombe chemiczną
  • Ucieknij wraz z bombą

Jak zaczniesz misję to na początku weź z ciała leżącego obok - "ID Card" oraz Notatki Diany. Zostaw wszystkie bronie (wraz z walizką) i podejdź do najbliższego policjanta - sprawdzi twoją kartę ID. Wejdź do hotelu i porozmawiaj z recepcjonistą, dostaniesz od niego klucz do pokoju 301. Wyjdź na drugie piętro i poszukaj lokaja sprzątającego pokoje, jak wejdzie do jednego z nich ty w tym czasie weź z drzwi "Master Key". Udaj się do pokoju 201, gdzie wyjdź na balkon. Na miejscu poczekaj, aż ochroniarz z pokoju 202 wyjdzie również na balkon i wejdzie z powrotem do pokoju, a następnie przeskocz na jego balkon i skradając się uśpij ochroniarza. Weź z stolika klucz do pokoju 202, Sig-Sauer P220 SD (SG220 S.) i pozostałe rzeczy. Wejdź po cichu do łazienki i jednym celnym strzałem w głowę zlikwiduj Franza. Zostaw broń (najlepiej koło niego by sugerować samobójstwo :P), weź walizkę i wyjdź przez balkon do pokoju nr. 201. Udaj się do swojego pokoju nr. 301 i zostaw tam walizkę. Zejdź do recepcji (przy okazji wybierając pocztę Franza). Po obu stronach schodów są wejścia do szatni, udaj się do tych na lewo, i gdy nikt nie będzie patrzył otwórz drzwi wytrychem. Przejdź przez szatnię i uważając na patrolującego strażnika zakradnij się do szatni po drugiej stronie basenu, tam poczekaj, aż Fritz Fuchs wejdzie do sauny (miejsce oznaczone jako wykrzyknik). Zakradnij się do sauny i przykręć kurek obok drzwi. Weź z zwłok klucz do pokoju dentystycznego. Zejdź do recepcji. Teraz idź w stronę drzwi, tych koło windy, a następne otwórz wytrychami (upewnij się, czy nikt cię nie widzi). Udaj się do pokoju nr. 108 (czy czasem nie zobaczyłeś w korytarzu ducha?), gdzie drzwi otwórz wytrychem, a następnie zanim wejdziesz do środka upewnij się, przez dziurkę od klucza, czy nie ma nikogo na widoku. Wejdź i ubierz się w ubranie policjanta. Teraz wróć do recepcji i z stamtąd wyjedź na trzecie piętro. Na przeciwko pokoju 309 znajduje się pomieszczenie ochrony, wejdź tam i wyłącz wykrywacze metalu. Wróć do swojego pokoju, weź walizkę i znajdź wyjście na dach (na trzecim piętrze są drzwi, nad którymi jest zielone światło). Na miejscu wejdź przez otwarte okna do gabinetu dentystycznego, ale uważaj na dwóch ochroniarzy. Nie zabijaj ich tylko spróbuj się między nimi przekraść do pokoju "X-Ray Room". Tam załaduj bombę do walizki i tą samą drogą wyjdź z pokoju. Wyjdź z hotelu na zewnątrz, a następnie udaj się do miejsca oznaczonego na mapie jako "Exit".


Misja 8: Slaying a Dragon

Cele:

  • Zlikwiduj Negocjatora triady "Red Dragon"
  • Negocjator triady "Blue Lotos" musi przeżyć
  • Ucieknij z okolicy

Misja bardzo łatwa i nieskomplikowana. Popatrz się na mapę i udaj się do miejsca, gdzie znajduje się drabina. Jest tam strażnik, którego zajdź od tył i uśpij, przebierz się, a następnie zrzuć ciało do pobliskiego kanału. Wyjdź po drabinie i wyjmij z walizki Walthera WA2000 (moja ulubiona broń w całej sadze Hitmana) Poszukaj celu - negocjatora triady "Red Dragon", poznasz go, ponieważ jako jedyny jest ubrany na czerwono. Poczekaj, aż będzie sam i jednym celnym strzałem zakończ jego żywot. Złóż broń do walizki, ale nie uciekaj - poczekaj, aż przedstawiciel triady "Blue Lotus" ucieknie (zostaniesz poinformowany o tym), wtedy zejdź z drabiny i jakby nigdy nic idź do punktu wyjścia. PS: Misja ma (zresztą jak każda inna) dużo rozwiązań np: można zlikwidować cel z broni snajperskiej z trzech różnych miejsc (dach, budynek oraz wzniesienie za murem), przebrać się za ogrodnika, przedostać się w jego pobliże i zatruć mu herbatę, podłożyć bombę w samochodzie bądź po prostu wpaść do ogrodu i niczym Rambo wystrzelać wszystko co się rusza (ale tego ostatniego bym nie radził).


Misja 9: The Wang Fou Incident

Cele:

  • Zlikwiduj Negocjatora triady "Blue Lotus"
  • Zabij wyszystkich innych członków triady "Blue Lotus"
  • Ucieknij z okolicy

Popatrz się na mapę i pobiegnij do miejsca, gdzie jest drabina. Wyjdź nią na górę i zakradnij się pod drzwi, które otwórz wytrychami. Z pokoju weź bombę wraz z detonatorem (resztę na razie zostaw). Wyjdź z pokoju i zejdź z drabiny (tak by strażnik obok cię nie zobaczył). Raz jeszcze popatrz się na mapę i tym razem idź do miejsca, gdzie znajduje się wejście do kanału. Poczekaj tam na kierowcę. Gdy przyjdzie, zakradnij się do niego od tył i go uśpij, przebierz się w jego ubranie i zrzuci go go kanału. Teraz podejdź spokojnie do samochodu, który jest przed wejściem do restauracji i podłóż w nim bombę. Podbiegnij w okolice miejsca, gdzie stoi dwóch przedstawicieli triady "Blue Lotus" (prawy górny róg mapy). Powinneś dostać wiadomość, że negocjator odjeżdża. Wyjmij detonator i w momęcie kiedy samochód będzie przejeżdżał koło tych dwóch strażników - zdetonuj ładunek (musisz być w bezpiecznej odległości, by i ciebie bomba nie zabiła). Teraz wyjdź drabiną na budynek i w pokoju, skąd wcześniej wziąłeś bombę - przebierz się w kimono. Do wypełnienia misji zostało ci zlikwidować jeszcze dwóch przedstawicieli triady "Blue Lotus". Zejdź na parter restauracji i podejdź w ich okolicę. Teraz radził bym strzelić save'a. Podejdź do przedstawicieli i jeden po drugim zlikwiduj przy pomocy Fiber Wire (swoją drogą wydaje mi się, że jest jakieś alternatywne rozwiązanie zlikwidowanie tych dwóch, tylko ni mogę go znaleźć). Udaj się do punktu wyjścia.


Misja 10: The Seafood Massacre

Cele:

  • Zlikwiduj Negocjatora triady "Red Dragon" i ukryj jego ciało
  • Zlikwiduj szefa policji
  • Zlikwiduj Negocjatora triady "Blue Lotus"
  • Zostaw amulet w restauracji
  • Ucieknij do samochodu

Udaj się do miejsca, gdzie znajduje się wejście do kanału (górna część mapy). W pobliżu tego wejścia poczekaj na negocjatora, który przyjdzie się "odlać". Kiedy odwróci się do ciebie plecami przejdź do działania i zlikwiduj go przy pomocy garoty (Fiber Wire), a ciało zrzuć do kanału. Popatrz się na mapę. W dolnym lewym rogu znajduje się drabina, którą dostaniesz się na rusztowanie. Rozłóż tam broń snajperską z walizki i celownik skieruj w okno restauracji, gdzie powinneś zobaczyć szefa policji i negocjatora triady "Blue Lotus" (jeśli nie to poczekaj chwilę, powinni zaraz przyjść). Gdy głowy celów znajdą się na jednej lini, jednym celnym strzałem zlikwiduj oba cele (gdybyś zabił najpierw pierwszego gościa, to drugiego byś już nie zdążył zlikwidować, ponieważ by uciekł). Schowaj broń do walizki i udaj się do miejsca, gdzie zostawiłeś zwłoki negocjatora triady "Red Dragon". Zmień ubranie na jego, weź amulet i zostaw wszelką broń. Następnie podejdź do głównego wejścia do restauracji Cheung Chau. Po zrewidowaniu przez policjanta, wejdź do restauracji, udaj się na drugie piętro, gdzie na stoliku zostaw amulet (ten przy którym siedział szef policji i negocjator). Wróć do samochodu.


Misja 11: The Lee Hong Assassination

Cele:

  • Zlikwiduj przywódcę Triady - Lee Honga
  • Zdobądź "Jade Figurine"
  • Ucieknij z okolicy

Pobiegnij do restauracji, a następnie udaj się w niej do barmana (na mapie - wykrzyknik po lewej stronie), porozmawiaj z nim i weź od niego zaproszenie. Wyjdź z tego pomieszczenia i podejdź do takich drzwi oświetlonych na czerwono, stoi tam dwóch ochroniarzy. Podejdź do nich, a jeden z nich zaprowadzi cię do burd... ekmm, domu publicznego. Na miejscu porozmawiaj z starą kobietą, a następnie udaj się za prostytutką do pokoju. Poprosi cię ona o wydostani jej stąd. Wyjdź drugimi drzwiami z pokoju na balkon, skręć w lewo i obiegnij budynek. Na końcu przeskocz przez barierkę, ale później poczekaj, by pomóc przedostać się Lei na dugą stronę (w innym przypadku spadni z balkonu... i po ratowaniu). Teraz musisz uważać, skradając się przedowstań się przez most do następnego monieszczenia, tak by cię strażnicy obok ni zauważyli. Wchodząc do nowego pomieszczenia, będziesz musiał przekradnąć się za plecami ochroniarza i zejść po schodan na niższe piętro. Na dole schowaj się za skrzyniami i poczekaj, aż strażnik wejdzie do środka, a wtedy wybiegnij na zewnątrz pod bramę. Zobaczysz jak Lei odwdzięcza się 47 i oddaje mu szyfr do sejfu Lee Honga. Wejdź do budynku i zajdź strażnika od tył (strażnik = gościu w kimonie, ochroniarz = gościu w garniturze), uśpij go, schowaj jego ciało i zmień ubranie na jego. Zejdź teraz schodami obok do piwnicy. Przejdźprzez szerokie drzwi te koło windy), a następnie przez małe po prawej. Znajdziesz tam asortyment broni - weź tylko walizkę z bronią snajperską i amunicję do niej. Zaraz obok są drzwi (te za zasłoną), przejdź przez nie, a znajdziesz się w ukrytym tunelu, nie zaznaczonym na mapie. Biegnij nim, aż zobaczysz koło szerokich drzwi - małe po lewej stronie. Przez nie udaj się do pomieszczenia oznaczonego jako wykrzyknik. Jest tam uwięźony agent, który ci powie, w którym sejfie znajduje się figórka (słuchaj uważnie ponieważ, za każdym razem jest w innym miejscu). udaj się do sejfu (są cztery sejfy, jeden w domu publicznym, drugi w rezydencji Lee Honga, trzeci w piwnicach, a czwarty na drugim piętrze restauracji - w takim małym pomieszczeniu) i weź z niego figórkę. Wyjdź teraz na drugie piętro restauracji w miejsce, z którego widać siedzącego Lee Hinga z Zun'em (dziwne, ten gościu w Hitman: Codename 47 nazywał się Tzun). Powinnien być to taki pokój jakby z balkonami wewnątrz. Wyjmij broń snajperską i jednym celnym strzałem w głowę, zlikwiduj Lee Honaga. Teraz wyjdź z restauracji i udaj się do punktu wyjścia.


Misja 12: Hunter and Hunted

Cele:

  • Zlikwiduj inspektora Alberta Fourniera
  • Zlikwiduj Ambasadora Richarda Delahunta
  • Zlikwiduj tenora Philippea Berceusea
  • Ucieknij na lotnisko de Gaulle

Szybko wybiegnij z pokoju i udaj się na prawo do przeciwległego, najbliższego pokoju, skąd przeskocz na dach następnego budynku. Stamtąd wejdź przez balkon do najdalszego pokoju na lewo. Następnie zakradnij się do wyłącznika prądu i go wyłącz. Teraz zbiegni (Antyterroryści nie zobaczą cię w ciemności, nie zabrali ze sobą noktowizorów :P) na niższe piętro, gdzie podkradnij się do policjanta i uśipij go. Drzwi obok otwórz wytrychami, zaciągnij do tego pokoju ciało (najlepiej do łazienki) i zmień ubranie. Weź Sig-Sauer P220 SD i Syringe z ciała obok leżącego narkomana. Wyjdź całkiem z budynku (najlepiej tymi schodami po lewej). Powinneś wyjść niedaleko wejścia do kanału. Popatrz się na mapę: zaraz po lewej jest zgrupowanie ludzi i antyterorrystów, znajduje się też tam strażak. Zakradnij się za niego i uśpij go. Ciało wciągnij do aleji. Weź klucze od niego, zmień ubranie z policyjnego na strażacki i zejdź do najbliższych kanałów. Przejdź nimi tak, by dostać się w pobliże inspektora Alberta Fourniera. Jest tam taka aleja, z której inspektora widać z boku - idź tam. Następnie wyciągnij pistolet i jednym celnym strzałem w głowę, zlikwiduj Fourniera. Teraz szybko ucieknij z miejsca morderstwa i udaj się do ambulansu (znajduje się w miejscu oznaczonym jako "Exit", w górnej części mapy), którym odjedź z okolicy.

Solucja pochodzi ze strony http://www.hitmanasylum.pl/.