Poprzednia strona Strona główna Następna strona


.:: HITMAN CODENAME 47 ::.


Solucja i poradnik do Hitman Codename 47. Walkthrough - Opis przejścia:



Misja 1: Szkolenie

Przejdź do drugiego pomieszczenia. Weź ubranie i wyjdź na korytarz. Otwórz następne drzwi. Podejdź do murku i przejdź po nim. Wejdź po drabince. Podejdź do metalowej barierki. Stań na niej i przeskocz na przeciwległą. Zejdź na dół i wskocz do rowu. Wejdź po drabince i otwórz drzwi. Wejdź do windy i zjedź niżej (basement 3). Otwórz drzwi. Podnieś Fibre Wire. Ustaw się za manekinem (back) i użyj "kabelka". Następnie weź z biurka nóż i również zapoznaj się na manekinie z zasadą działania. Po pierwszej próbie otwórz drzwi i przejdź dalej. Tutaj podnieś pistolet i magazynki. Podejdź do strzelnicy i chwilę potrenuj. Wciśnij zielony przycisk i obejrzyj sobie tarczę z bliska. Jeżeli chcesz zapoznaj się również z kolejną spluwą (warto wiedzieć, że jeżeli posiadasz dwa takie same pistolety możesz używać ich w tej samej chwili - podwójna siła rażenia). Gdy skończysz otwórz następne drzwi. Weź karabin i amunicję. Wejdź do "miasteczka" i kończ wszystkich pomalowanych na czerwono (niebiescy są niewinni). Po przejściu sekcji treningowej ściągnij windę i wejdź na wyższy poziom (basement 2). Tu, jeżeli sobie życzysz możesz potrenować z kolejnymi urządzeniami (kałach, snajpera i dubeltówa). Kiedy zakończysz ostrzał tarcz idź do drugiej windy i wjedź wyżej (basement 1). W miarę po cichu rozwal frajera i przebierz się w jego ubranie. Schowaj broń i otwórz drzwi. Podejdź do następnych i poczekaj, aż sanitariusz/strażnik je otworzy. Kiedy się odwróci odpal mu kulkę albo zapakuj kosę w plecy. Otwórz następne drzwi. P.S. Od tej pory przed każdą misją będziesz sobie mógł wybrać broń, jakiej użyjesz w trakcie akcji. To, co weźmiesz ze sobą musi łączyć się raczej w zaplanowaną misją, (jeżeli masz kogoś zlikwidować z daleka to głupotą byłoby zabierać kilka rodzajów pistoletów, a snajperkę zostawić, czyż nie?). Pamiętaj jednak, iż nie ma tu przymusu. Więc jeśli chcesz zapitalać z kałachem w ręku to twój wybór - pamiętaj, że karabinu nie schowasz sobie w majtki, co oznacza, że będzie stale widoczny, a wejście przykładowo do knajpy z ochroniarzami z karabinem na wierzchu to nie zbyt błyskotliwy pomysł na zakończenie misji).


Misja 2: Triady - I wojna gangów

Cele:

  • Zlikwiduj negocjatora Czerwonego Smoka
  • Wróć do samochodu

Przed rozpoczęciem zaopatrz się w Blaser Jagdwaffen R93 Sniper oraz dla spokoju ducha w AMT 1911 Hardballer i "żyłkę" (fibre wire). Nie zapomnij również o amunicji. Zapoznaj się także z wszystkimi informacjami na temat wykonywanego zadania. Koniecznie obejrzyj nagranie video z twoim celem (dla pewności, że nie odstrzelisz tego, co nie trzeba). Kiedy zapoznasz się ze szczegółami pora zacząć eliminację złych ludzi. Pobiegnij na miejsce spotkania (ogród z posągiem Buddy po środku). Zorientuj się w okolicy. Twoim zdaniem będzie teraz znalezienie najdogodniejszego miejsca do oddania strzału, który rozwali (najlepiej twarzoczaszkę negocjatora) twój cel. Odradzam wchodzenie na dach, któregoś z budynków. Ta metoda nie przynosi zbyt wiele dobrego poza szybkim przylotem helikoptera z ochroną. Najlepszym miejscem (wg autora) jest małe przejście, między blokami, z którego będziesz miał widok na chodnik idący wzdłuż muru ogrodu. Warto jednak pamiętać o odpowiedniej stronie. A więc ku pamięci. Negocjator, który ma zostać przy życiu podjedzie do wejścia ogrodowego, które znajduje się na wprost posągu Buddy. Negocjator do wykończenia zjawi się swój bryką przy wejściu za plecami posągu. Nim podjedzie jego samochód wyjmij snajperkę i czekaj. Kiedy wyjdzie z limuzyny, ustaw odpowiedni "zoomik" i jednym strzałem rozpłaszcz gościa w "dresie" z czerwonym smokiem na plecach. Nim ciało opadnie na bruk odwróć się i zacznij uciekać. Po drodze szybko odrzuć snajperkę i wyjmij pistolet. Teraz jedyne co musisz zrobić to spitalać szybko przed ochroną do miejsca rozpoczęcia misji (po prostu wróć do samochodu).


Misja 3: Zasadzka w restauracji Wang Fou

Cele:

  • Zlikwiduj emisariusza Triady Niebieskiego Lotusa
  • Zlikwiduj wszystkich członków Triady Niebieskiego Lotusa
  • Wróć do punktu rozpoczęcia misji

Poczekaj, aż obok ciebie przejedzie limuzyna. Następnie biegnij na skróty do wejścia do restauracji (prosto między budynkami). Zatrzymaj się przed wej¶ciem chronionym przez ochronę. Nie wchodź do środka. Kiedy podjedzie limuzyna przypatrz się swojemu celowi. Następnie przejdź na drugą stronę i czekaj. Kiedy zobaczysz, że kierowca wchodzi w jedno z przejść między wieżowcami, idź za nim. Poczekaj, aż przejdzie parę metrów. Przełącz się na tryb skradania (+ na klawiaturze numerycznej) i wyjmij "żyłkę" (fibre wire). Szybkim ruchem wykończ swoją ofiarę. Nim zdąży upaść, zdejmij z niego ubranie. Następnie szybko złap lezące ciało i podciągnij je pod mur. Teraz poczekaj, aż jeden z cywilów przejdzie obok śmietnika (pamiętaj nie może cię zauważyć bo wezwie pomoc). Kiedy cywil skręci w kolejną uliczkę, zacznij ciągnąć ciało do ścieku kanalizacyjnego (tuż za rogiem, na pewno go minąłeś biegnąć do restauracji). Następnie wyjdź po drabince i podbiegnij do miejsca, w którym udusiłeś kierowcą. Podnieś pistolet. Teraz idź do samochodu. Postaraj się unikać ochroniarza. Kiedy odejdzie na drugą stronę samochodu, podejdź do drzwi kierowcy, wyjmij bombę i podłuż ją. Teraz szybko odbiegnij za, któryś z dalszych rogów. Mniej więcej w tym czasie twój cel wyjdzie z knajpy i wsiądzie do samochodu. Ponieważ nie będzie kierowcy ochroniarz zacznie go szukać. W tej chwili nie daj się zauważyć. Obserwuj tylko z daleka co się dzieje. Kiedy poirytowany "bodyguard" wsiądzie do limuzyna jako kierowca, zacznij biec do miejsca rozpoczęcia misji. Pod żadnym pozorem nie wysadzaj samochodu teraz. Pamiętaj że masz jeszcze do załatwienia kilki pacjentów stojących na zakręcie, tuz przy twoim samochodzie. Kiedy wrócisz na miejsce początku misji, ustaw się tak, żebyś widział ulicę. Wyjmij pilota do bomby i poczekaj na limuzynę. Kiedy samochód przejedzie koło ciebie i zacznie skręcać na zakręcie (tym z ochroniarzami) naciśnij guzik. Wybuch bomby powinien załatwić wszystko. Jednak jeżeli nie jesteś pewien to sprawdź sam czy, któryś z nich jeszcze żyje. Jeśli tak o wiesz co robić. Gdy dobijesz ostatniego z nich wróć do samochodu (miejsce rozpoczęcia akcji).


Misja 4: Masakra w rybnej restauracji Cheung Chau

Cele:

  • Zabij negocjatora Czerwonego Smoka
  • Ukryj ciało negocjatora
  • Zabij szefa policji
  • Podłóż amulet w restauracji
  • Wróć do samochodu

Przed misją należy zaopatrzyć się w nóż, "żyłkę" (fibre wire) i koniecznie w Berettę 92 z tłumikiem. Dodatkowo warto kupić kamizelkę kuloodporną (kevlar body armor). Skręć w lewo. Idąc przed siebie dojdziesz do restauracji znajdującej się na rogu ulicy. Tu na skrzyżowaniu skręć w lewo. Biegnij do końca ulicy. Odwróć się w prawo. Na lewo od ciebie znajduje się wejście do studzienki ściekowej. Zapamiętaj je. Teraz jedyne co masz robić to czekać. Za jakiś czas w pewnej odległości zobaczysz zbliżającą się postać (ubrana będzie w "dres" z czerwonym smokiem na plecach). Kiedy negocjator będzie jak najbliżej ścieku rozwal go (tylko po cichu). Następnie złap za nogę i szybko przeciągnij zwłoki do studzienki. Na dole zabierz jego ubranie oraz koniecznie amulet. Wyjdź na górę i wróć pod restaurację. Nie wchodź jednak od razu. Najpierw idź na tył budynku i znajdź otwarte okno. Poczekaj, aż przejdzie policjant i wejdź przez nie do środka. Znajdziesz się w łazience. Wyjmij pistolet i rzuć go na podłogę (- na klawiaturze numerycznej). Wyjdź przez okno. Teraz idź do głównego wejścia. Daj się obszukać i wejdź do restauracji. W środku nie podchodź do siedzących tylko skieruj się od razu do restauratora za ladą. Powiedz mu, że chcesz skorzystać z łazienki. Weź klucz z lady i idź do kibla. Zamknij drzwi. Podnieś pistolet. Otwórz drzwi i celnymi strzałami szybko rozwal szefa policji i koleżkę w niebieskim kitlu. Przeładuj broń i bez straty czasu załatw gościa za ladą. Wyjmij amulet i rzuć go na podłogę. Następnie wyjdź głównym wyjściem i biegnij do samochodu.


Misja 5: Zabójstwo Lee Honga

Cele:

  • Zdobądź kombinację do sejfu
  • Zlokalizuj położenie sejfu
  • Dostarcz figurkę do zielarza
  • Zlikwiduj Lee Hong'a
  • Uwolnij agenta
  • Ucieknij motorówką

Przed misją zakup nóż (Oyabun Knife), pistolet z tłumikiem i kamizelkę kuloodporną. Biegnij prosto do restauracji. otwórz drzwi i idź prosto. przejdź pod napisem BAR. Odwróć się w lewo i podejdź do barmana. Porozmawiaj z nim. Zabierz z baru ulotkę (dzięki niej wejdziesz do innych części kompleksu). Odwróć się i biegnij prosto. otwórz drzwi. Znajdziesz się w przejściu z ochroniarzami. Omiń ich i idź w kierunku łazienek (wskazówka - Restrooms). Przed wejściem do kibli będzie stał ochroniarz. Stań za nim. Przełącz się w tryb skradania (+ na klawiaturze numerycznej) i wyjmij nóż. Wykończ go. Następnie szybko zabierz jego ciuchy. Potem złap go za nogę i przeciągnij do łazienki po prawej stronie. Zamknij za nim drzwi. Zabierz karabin. Teraz poczekaj na dwóch kelnerów, którzy co jakiś czas przychodzą do łazienki. Załatw ich po kolei. Wyjdź z poczekalni i podejdź do ochroniarza, który barykaduje drzwi (te przy napisie Restrooms). Pokaż mu ulotkę i otwórz drzwi. Na końcu korytarz spotkasz dwóch ochroniarzy i grubasa. Pogadaj z ostatnim i otwórz drzwi, przy których stoi. Leć na górę. Kiedy zobaczysz starszą kobietę, porozmawiaj z nią. Potem idź za dziewczyną. Kiedy wejdziecie do pokoju porozmawiaj z nią. Powie ci, iż w zamian za pomoc w wydostaniu się poda ci kombinację do sejfu. Idź za nią. Na zewnątrz wejdź po drabince. Po drugiej stronie rozwal po cichu strażnika z kałachem i przebierz się w jego ciuchy. Pobiegnij do bramy i porozmawiaj z dziewczynę - właśnie zdobyłeś kombinację. Teraz odwróć się i pobiegnij do drzwi. Kiedy je otworzysz znajdziesz się w kuchni. Tu znajdziesz wejście do piwnicy. Zejdź na dół i znajdź drzwi, przy których stoi strażnik. Kiedy się do niego zbliżysz powie, żebyś spadał. Przełącz się na tryb "przykucki", stań za nim. Poczekaj, aż strażnik z przejścia obok sobie pójdzie i poderżnij gardło pajacowi. Szybko otwórz drzwi i wciągnij jego ciało. Zamknij drzwi. W środku spotkasz Amerykanina. Pogadaj z nim. W wyniku tej, krótkiej rozmowy dowiesz się, w którym sejfie znajduje się figurka (pamiętaj ,że w kompleksie znajdują się cztery sejfy, i prawie za każdym razem figurka losowo wkładana jest do innego). Kiedy ucieknie, wyjdź na korytarz. Następnie pobiegnij do odpowiedniego sejfu (jeden w pobliżu pokojów "panienek" - tam gdzie rozmawiałeś ze "starszą panią; drugi w kwaterach strażników - windą z poziomu "vip'ów"; trzeci znajduje się właśnie w obszarze "vipowskim"; czwarty jest w magazynie). Otwórz sejf i zabierz figurkę. Z nią wróć do restauracji, z której to przejdziesz do sklepu zielarza. Oddaj mu figurkę. Po rozmowie na blacie pojawi się trucizna. Zabierz ją szybko i wybiegnij od razu do restauracji. Nie zatrzymując się biegnij w jak najdalszy kąt. Chodzi o to, żeby nie przyuważył cię ochroniarz Lee Honga wchodzący na obiad. Kiedy znajdziesz się w bezpiecznym miejscu idź do łazienki. Przebierz się w ciuchy kelnera i skieruj się do kuchni. Tu zostaniesz poinstruowany, że należy podać zupę. Podejdź do talerza i wlej truciznę. Zabierz zupę i zanieś ją do stołu. Teraz kiedy załatwisz ochroniarza masz dwie możliwości. Albo biec za Hongiem do jego domku (na mapie oddzielny kompleks na wyspie) w nadziei że drzwi nie zostały zablokowane. Albo zejść ponownie do piwnicy i poszukać przejścia pod jego domek i windą wjechać w sam środek pomieszczeń. Tak czy inaczej, jeśli się dostaniesz do środka (wcześniej wypadało by się przebrać za "smoczego dresiarza") idź na górę i rozwal Lee Honga (koleś z mieczem). Potem dokonaj egzekucji jego ochroniarzy. Następnie znajdź wejście do windy (małe zakratowane drzwi w ścianie zachodniej budynku) i zjedź na pomost. Rozwal strażnika i wskocz do motorówki.


Misja 6: Znaleźć plemię U'wa

Cele:

  • Znajdź miejsce katastrofy samolotu i odzyskaj figurkę
  • Odnajdź wioskę i oddaj figurkę wodzowi
  • Uratuj brata wodza (cel ten dostaniesz po oddaniu figurki)

Na dzień dobry kup najmocniejszego gun'a, pistolet oraz najważniejsze - kompas. Po helikopterowej zrzutce wyciągnij kompas. Spójrz na mapę i przy pomocy kompasu, biegnij na miejsce rozbicia się samolotu. Po drodze zlikwiduj jakiegoś żołnierza i zabierz jego mundur. Przy samolocie znajdziesz złotą figurkę. Zabierz ją. Teraz spójrz na mapę i skieruj się w kierunku wioski (biegnij na wschód przy brzegu rzeki). Na miejscu pokaż figurkę wodzowi. Po gadce skieruj się na most, gdzie stoi uwięziony brat wodza. Tutaj wejdź na strażnicę. Po cichu załatw żołnierza. Podnieś snajperkę i wykończ wszystkich w okolicy (omiń Indianina). Kiedy wszyscy padną indianiec powinien uciec do wioski. Biegnij za nim. W wiosce pogadaj ponownie z wodzem. Następnie idź na kładkę, której pilnuje jeden z tubylców (na płd. wsch. od wioski).


Misja 7: Bóg dżungli

Cele:

  • Odkryj ukryte przejście prowadzące do obozu Pabla
  • Nie zabijaj Jaguara

Zbiegnij z kładki i leć prosto. po drugiej stronie ruin znajdziesz zakrwawiony ołtarz wokół, którego będzie biegał jaguara. Tunel znajduje się za zwierzakiem w skale. Najprostszym sposobem jest rozpędzenie się i przebiegnięcie obok jaguara.


Misja 8: Powiedz cześć memu przyjacielowi

Cele:

  • Wyeliminuj "nadwornego ćpuna",
  • Wysadź laboratorium
  • Ucieknij samolotem

Obiegnij obóz i skieruj się do wejścia. Przejdź pod szlabanem. Obróć się w lewo. Zobaczysz strażnicę. Wejdź na górę. Przestaw się na tryb skradania i zbierz wszystkie magazynki do snajperki. Zejdź na dół. Podbiegnij prosto do drugiego szlabanu8. tu zatrzymaj się i odwróć w lewo. Zobaczysz kolejna strażnicę. Wejdź na nią. Rozwal po cichu strażnika i podnieś snajperkę. Przy jej pomocy wykończ wszystkich w zasięgu (głównie sprzątnij ludzi z wieżyczek). Zeskocz na dół i podbiegnij do szlabanu. Za nim znajdziesz laboratorium. Teraz jednak omiń to miejsce i biegnij do przodu. Wejdź do pierwszego namiotu. Weź pistolet z tłumikiem i magazynki. Biegnij dalej do dużego budynku. Wejdź jednym z bocznych wejść. W środku zacznij po cichu (przy pomocy pistoletu z tłumikiem) kończyć wszystkich żołnierzy. Kiedy już zrobisz czystkę na dole i na górze otwórz podwójne drzwi na piętrze. Naprzeciw ciebie wyskocz "lord". Bez skrupułów zacznij w niego pakować magazynek za magazynkiem. Kiedy padnie przeszukaj go i z biurka zabierz bombę. Razem z nią wróć do laboratorium. Wykończ wszystkich w pobliżu i podłuż bombę między skrzyniami. Oddal się na pewną odległość i wysadź laboratorium. Teraz biegnij do hangaru. Pozbądź się strażników i uruchom samolot.


Misja 9: Tradycyjny handel

Cele:

  • Wyeliminuj Frantz'a Fuchs'a
  • Zabezpiecz bombę
  • Opuść budynek

Ponieważ przy wejściu do hotelu ustawione są bramki do wykrywania metalu, jedyne co warto ze sobą wziąć to "żyłka" (fibre wire). Wejdź do hotelu. Podejdź do recepcji i pogadaj z facetem za ladą. Dzięki tej krótkiej pogawędce dowiesz się, w którym pokoju zamieszkuje twój cel. Teraz idź na ostatnie piętro. Tutaj poszukaj wejścia na dach. Kiedy znajdziesz się na dachu, podejdź do otwartego okna. Wejdź na nie. Przełącz się na tryb skradania i wejdź do środka. Znajdziesz się w gabinecie dentystycznym. Przy oknie, odwrócony tyłem do ciebie będzie stał ochroniarz. Uduś go. Jeśli chcesz weź jego ciuchy, jednakże nie zabieraj mu broni. Otwórz drzwi i po cichu podejdź do kolejnego ochroniarza. Ponieważ przed wzrokiem sekretarki zasłoniony jest przez drzwi, możesz spokojnie go udusić i wciągnąć jego ciało do gabinetu dentystycznego. Kiedy oczyścisz już gabinet dentystyczny zejdź na dół. Następnie wejdź na pierwsze piętro (na prawo od głównego wejścia). Tutaj poszukaj pokoju, przy którym stoi ochroniarz. Zapamiętaj to miejsce. Teraz poszukaj któregoś z boy'ów hotelowych. Każdy z nich posiada klucz otwierający wszystkie pokoje. Kiedy otworzy jeden z pokoi (w celu wysprzątania) zakoś ten klucz. Wróć do pokoju pilnowanego przez ochroniarza. Nie próbuj go rozwalić. Omiń go i podejdź do następnych drzwi. Dzięki nowo nabytemu kluczowi otwórz je. Otwórz drzwi balkonowe i wychyl się. Na balkonie po lewej stronie zauważysz ochroniarza. Poczekaj aż skończy palić i schowa się w pokoju. Szybko przeskocz na sąsiedni balkon. Przełącz się na tryb skradania i otwórz drzwi. Wejdź po cichu do środka i uduś ochroniarza. Kiedy padnie na glebę przyjrzyj się temu co leży na biurku. Zabierz wszystko. Następnie wyjmij pistolet z tłumikiem i wejdź do łazienki. Pod prysznicem będzie stał twój cel. Rozwal go. Jego krzyk powinien zwabić ochroniarza sprzed drzwi. Wykończ szybko również i jego. Nim padnie podejdź szybko do drzwi i wywieś na nich tabliczkę (sign) mówiącą o nie przeszkadzaniu panu Fuchsowi w "kąpieli". Wyjdź na korytarz (wcześniej wyrzuć broń). Teraz idź do asystentki dentysty i zapytaj się o pana doktora. Kiedy dowiesz się, gdzie się obecnie znajduje po prostu skieruj się tam i po cichu rozwal dentystę. Kiedy kojfnie zabierz klucz do pomieszczenia z rentgenem. Wróć do pokoju Fuchsa i zabierz walizkę. Z walizką pobiegnij do dentysty i wejdź do "rentgena" zapakuj bombę w walizę. Następnie skieruj swe kroki do kuchni (najlepiej drogą ewakuacyjną). Na miejscu idź na zaplecze i wyjdź z budynku. Omiń pudła i biegnij na ulicę.


Misja 10: Raj dla strzelców

Cele:

  • Umieść nadajnik w samochodzie
  • Umieść nadajnik w walizce z kasą
  • Daj walizkę Ivanowi

Podbiegnij parę metrów do przodu. Po prawej stronie zobaczysz spacerującego strażnika. Poczekaj aż odejdzie kawałek drogi i znajdzie się przy barakach, a następnie użyj kosy i załatw go (byle po cichu). Zabierz jego ciuchy. Teraz skieruj się do baru (oznaczony brązowym migającym kółkiem na mapie - to znaczy samochód ale stoi obok baru). Wejdź do środka i skieruj się na "zaplecze" sceny. Pogadaj z tancerką. Kiedy wyjdzie i zajmie się oprychem podłuż nadajnik w samochodzie. Schowaj się za rogiem i poczekaj, aż samochód odjedzie. Włącz odbiornik i zorientuj się gdzie zatrzymał się samochód. Kiedy ustalisz to miejsce będziesz musiał się teraz zająć zwrotnicami. Musisz ustawić je w taki sposób, ażeby skierować pociąg wprost na ogrodzenia (czasem samochód parkuje obok magazynów, które nie są otoczone ogrodzeniem - wtedy po prostu olej zwrotnice). Kiedy znajdziesz się już przy odpowiedniej hali (obok będzie stał zaparkowany samochód) podejdź do samochodu i zabierz nadajnik. Następnie obejdź magazyn dokoła i znajdź schody prowadzące do drzwi na górny poziom. Skorzystaj z nich. Kiedy wejdziesz do środka znajdziesz się na a la antresoli. Sprowokuj bandziorów, żeby przybiegli na górę i wykończ ich. Teraz musisz w ciągu kilku minut pochować wszystkie ciała (te znajdujące się na widoku), bo kiedy wejdzie koleś po kasę i zobaczy zwłoki - koniec transakcji. Gdy uprzątniesz zwłoki włóż nadajnik do walizki i poczekaj na pacjenta. Kiedy wejdzie daj mu walizkę.


Misja 11: Luźny bieg plutonu

Cele:

  • Wykończ Borysa
  • Rozbruj bombę
  • Odpal silnik i wypłyń z portu

Wejdź po drabince. Po cichu rozwal dwóch pierwszych strażników. Następnie wbiegnij po schodkach na górę i z tego miejsca rozwal kolesia stojącego na dachu. Zbiegnij na dół i również po cichu rozwal kolejnych czterech żołnierzy. Otwórz bramę i biegnij do kolejnego ogrodzenia. Kiedy dobiegniesz do bramy nie rozwalaj żołnierzy tylko skieruj się wzdłuż ogrodzenia, aż do pierwszej napotkanej furtki (tuż za rogiem). Przejdź przez nią i skręć w lewo. Biegnij do kolejnej bramy pilnowanej przez dwóch gości. Zatrzymaj się i rozejrzyj. Po lewej stronie, na rogu przy beczkach stoi żołnierz. Podejdź do niego. Ustaw się za nim i strzel mu w bańkę. Teraz czekaj aż po kolei przybiegnie tu czterech żołnierzyków i stestuj ich również (pamiętaj po cichu). Kiedy wszyscy padnę biegnij szybko do bramy (teraz już bez strażników). Nie otwieraj jej jednak. Obróć się w lewo i podbiegnij prosto do rogu. Tu spójrz na krawędź dachu magazynu po lewej stronie. Następnie serią z pistoletu maszynowego (z tłumikiem) rozwal pacjenta. nim przejdziesz przez bramę musisz jeszcze załatwić jedna sprawę. Włącz mapę. Zobaczysz na niej zaznaczone miejsce, w którym leży zapas amunicji. Biegnij tam omijając po drodze psy. Ewentualnie możesz zastrzelić te znajdujące się w pobliżu składu z bronią. Kiedy dobiegniesz do ciężarówki (skład broni) zabierz z niej amunicję i broń oraz koniecznie bombę. Wróć do oczyszczonej bramy i przekrocz ją. Tuż za nią skręć w lewo i dobiegnij do ściany magazynu. Następnie skręć w prawo i przy ścianie biegnij do przodu. Wszystko po to żeby nie przylukał cię żołnierz stojący po prawej stronie. Lecąc do przodu powinieneś trafić na limuzynę. Tu zapoznaj się z okolicą i po cichu wykończ czterech żołnierzy chodzących wokół dwóch magazynów. Kiedy ich załatwisz rozwal kolesia stojącego przy samochodzie i podłuż bombę. Następnie podbiegnij do wejścia na pokład statku. Spotkasz dwóch ochroniarzy oraz trzeciego, który stoi po drugiej stronie trapu. Załatw go po cichu i przebierz się w jego ciuchy. Wejdź na pokład. Tutaj poszukaj pokładu z kontenerami. Z tego miejsca znajdziesz zejście do maszynowni. Na dole rozwal paru gości i rozbrój bombę. Następnie poszukaj mostku, skąd będziesz mógł uruchomić silniki.


Misja 12: The Setup

Wejdź do szpitala. Po rozmowie z sanitariuszem na bramce wejdziesz na klatkę schodową. Wejdź po schodach. Otwórz podwójne drzwi z prawej strony (na pierwszym piętrze). Znajdziesz się w sali operacyjnej (operating theatre - oznaczenie na mapie). Przebiegnij na wprost. Otwórz drzwi. W holu przed sobą ujrzysz podwójne drzwi. Otwórz je. Staniesz po środku kibla. Spójrz w lewo. Na ścianie wisi apteczka. Otwórz ją i zabierz ze środka strzykawkę. Wyjdź. Na lewo od drzwi do sali operacyjnej zobaczysz wejście. Otwórz je. Zza biurka podniesie się doktor. Nie wdawaj się z nim w filozoficzne dysputy, tylko wyjmij strzykawkę, zajdź go od tyłu i wbij mu ją w szyję. Kiedy padnie na glebę zabierz jego ciuchy. Teraz w przyzwoitym kitlu będziesz nie do ruszenia (przynajmniej do czasu, kiedy wyjmiesz broń). Odwróć się. Na lewo od tablicy zobaczysz wiszący klucz. Weź go i wybiegnij z gabinetu. Otwórz szybko drzwi naprzeciwko. Tu znajdziesz amunicję i shotgun'a oraz snajperkę (raczej zbędna w tej misji, choć jeżeli jesteś pomysłowy...). Weź amunicję. W tym momencie będziesz musiał podjąć decyzję, w jaki sposób będziesz dalej prowadził rozgrywkę. Jeżeli życzysz zrobić to po cichu to żaden problem, jeśli zaś chcesz bawić się z brygadą antyterrorystyczną to też dobrze. Wybór należy do ciebie. Opcja opisana dalej należy do trybu numer dwa. Jednakże można ją tak samo zastosować do trybu numer jeden (spokojny). Należy wtedy jednakże pominąć zabawę z bronią. Podnieś shotgun'a. Otwórz drzwi. W czasie, kiedy zbierałeś amunicję i broń, za drzwiami grupka specjalna powinna już była zabezpieczyć teren. Wyjrzyj i zobacz czy któryś z komandosów jeszcze się tam pałęta. Jeżeli tak, wychyl się tak żeby cię zobaczył. Kiedy zwrócisz jego uwagę, zamknij drzwi. Stań przy ścianie i czekaj (od razu na wstępie zabawy z grupą specjalną powiem, że bawienie się z nimi na otwartym terenie nie prowadzi do niczego innego jak szybki zgon). Kiedy otworzą się drzwi i wbiegnie pierwszy chętny, wypal mu z dwururki prosto w bańkę. Jak nie padnie od razu to szybko popraw. Zamknij drzwi. Szybko zabierz jego pistolet maszynowy, kamizelkę kuloodporną i ciuchy. Teraz przebrany i w kamizelce, z porządną spluwą w ręku czekaj na kolejnego delikwenta. Odgłosy wystrzałów z pewnością ściągną tu resztę ekipy. Kiedy tak będziesz punktował chłopaków, powtarzaj cały czas tą samą czynność - zabieraj im broń i jeśli dostałeś serię, zabieraj również kamizelki. Dla sprawniejszego i szybszego przepływu mięcha armatniego rozwal kogoś zaraz za drzwiami na korytarzu. Po paru minutach, kiedy uśmiercisz już kilka grup od zadań specjalnych poczekaj jeszcze na sanitariusza (albo dwóch) i załatw go również. Po wszystkim zbierz spluwy i wejdź do sali operacyjnej. Skręć i otwórz drzwi po lewej. Przy celach dla świrów skręć w prawo. Otwórz drzwi. Biegnij prosto. Po schodach wbiegnij na górę. Otwórz drzwi. Znajdziesz się na dachu. Tutaj z szafki jak chcesz możesz zabrać shotgun'a. Leć dalej. Przejdź przez kładkę. Otwórz drzwi. Zbiegnij na pierwsze piętro. Podejdź do drzwi. Otwórz je. Znajdziesz się w sali telewizyjnej. Na krześle będzie dogorywał twój stary kumpel. Nim zaczniesz z nim pogawędkę, rozejrzyj się dookoła dokładnie i sprawdź czy w pomieszczeniu, albo gdzieś w okolicy nie ma sanitariusza (a na pewno gdzieś tu biega). Jeśli tak - zlikwiduj go, bo inaczej dostaniesz zastrzyk kończący misję. Następnie po rozmowie otwórz zakratowane drzwi na końcu sali. Z biurka zabierz strzykawkę (antidotum). Podejdź do starego znajomego i wstrzyknij mu lekarstwo. Kiedy wstanie idź za nim. Po drodze otwieraj przed nim wszystkie drzwi. Kiedy zatrzyma się przy windzie porozmawiaj z nim. Gdy wejdzie do windy nie idź za nim. Poczekaj, aż pojedzie na górę. Kiedy to uczyni zobaczysz ukryte przejście w szybie windy. Zejdź na dół do piwnicy. P.S. Nim zakończysz misję (zejście do piwnicy) upewnij się, że masz przy sobie dużo broni i amunicji, dlatego, iż część z tego ekwipunku zostanie przeniesiona do misji następnej, gdzie będzie cholernie przydatna. Niestety komputer w jakiś chamski sposób okraja twoje zasoby, więc nie trać czasu na zebranie całej możliwej aparatury śmierci, jaka znajduje się w szpitalu (a prawda jest taka, że jeżeli dobrze poszukać to można tu znaleźć od cholery wszystkiego). Dodatkowo, jeśli chcesz prowadzić trochę bardziej interaktywny tryb grania (w stosunku do biegających po okolicy świrów) to zbieraj po drodze wszystkie luźne przedmioty. Przykładowo książeczki, kaczuszki czy misie. Wszystko to przyda ci się do określenia i zlokalizowania pewnych miejsc. Ponownie przykładowo zagaj jakiegoś pacjenta. Każdy z nich coś ci powie. Większość będzie się żalić, że zgubiła misia, albo, że zabrali mu kaczuszkę lub coś w tym stylu. Więc kiedy dasz takiemu delikwentowi, co chce wtedy ten zaprowadzi cię w bardzo przydatne miejsce.


Misja 13: Spotkaj swojego brata

Na dzień dobry wyjmij pistolet. Otwórz drzwi. Wbiegnij w korytarz i szybko odwróć się w lewo. Zza biurka podniesie się sanitariusz. Jeżeli będziesz wystarczająco szybki zobaczysz raczej jak zza biurka podnoszą się zwłoki. A potem, kiedy ujrzysz jak bezwładnie coś pada na biurko, zabierz mu ciuchy. Otwórz następne drzwi. Skręć w lewo. Na końcu korytarza zobaczysz kolejne drzwi. Dobiegnij do nich i otwórz je. Za rogiem przy biurku będzie siedział następny żywy (już) trup do odstrzału. W czasie, kiedy będzie padał na biurko, odwróć się w prawo i otwórz szafkę. Wyjmij z niej kamizelkę kuloodporną, magazynki i karabin. Wyjmij ostatni nabytek i odwróć się. Podejdź do otwartych drzwi. Nie wychodź na korytarz. Stań na wprost ściany z lewej strony drzwi. Wychyl się używając odpowiedniego klawisza. Zrób to tak, ażeby po wychyleniu móc swobodnie objąć celownikiem cały korytarz. Kiedy już znajdziesz się w takiej pozycji czekaj na nadchodzące klony i kończ je po kolei. Co jakiś czas szybko wybiegnij i zabierz broń. Kiedy już załatwisz ostatniego (zdaje się, że lekarzyna wypuszcza ich ośmiu) pobiegnij na wprost korytarzem do samego końca. Skręć parę razy. Powinieneś znaleźć salę, z której wybiegały po kolei ześwirowane klony. Kiedy już znajdziesz to pomieszczenie (na środku podwyższenie ze śladem stóp oraz czytnik kodu paskowego) wróć do korytarz z zakrwawionymi klonami. Złap jednego z nich za marynarę (może być krawat) i przeciągnij zwłoki do sali, o której przed chwilą była mowa. Kiedy już znajdziesz się wewnątrz, postaraj się tak skierować zwłoki na platformie ze stopami, żeby zadziałał czytnik. Po krótkiej szamotaninie zostanie odczytany kod i otworzą się drzwi. Przejdź dalej. Po drugie stronie sali zobaczysz ciemną salą. Z tego miejsca wyjdzie "główny medyk". Kiedy zacznie ci wstawiać głodne kawałki nie słuchaj go? Nie pozwól mu się zbliżyć. Najlepiej nie pozwól mu się w ogóle odezwać tylko wywal w niego całą serię z tego, co masz pod ręką.

Solucja pochodzi ze strony http://www.hitman.glt.pl.