Poprzednia strona Strona główna Następna strona


.:: HITMAN 2 SILENT ASSASSIN ::.


Solucja i poradnik do Hitman 2 Sillent Assassin. Walkthrough - Opis Przejścia:



Misja 1: The Gontranno Sanctuary

Na samym początku otwórz drzwi i pogadaj z księdzem, później pójdź za nim do konfesjonału, pogadaj sobie z nim i oglądaj przebieg zdarzeń, po wszystkim udaj się do budki, gdzie zaczynałeś i skontaktuj się z agencją przez laptopa.


Misja 2: Anathema

Cele:

  • Zlikwiduj Don'a Guiliano
  • Uratuj księdza

Ta misja ma wiele rozwiązań. By dostać się do budynku możesz: zabić listonosza i wejść przez bramę (bez broni), pozbyć się dostawcy, przebrać się za niego i wejść wraz z bronami ukrytymi w skrzynce, lub porostu idź przed siebie do pobliskich drzwi w murze,poczekaj aż wyjdzie strażnik za "potrzebą"wtedy wyjmij spluwie, wymierzając w głowę strażnika , pozbądź się się go (nie musisz go chować bo i tak go nie zauważą). Teraz możesz zabić Don'a z snajpery, która znajduje się w garażu obok, ale i tak będziesz musiał iść do niego po klucz więc nie ma sensu. Więc skieruj się w prawo pobiegnij do wejścia do piwnicy. Przejdź przez piwnicę wychodząc w kuchni, cały czas unikaj strażników. Panią kucharz zostaw w spokoju. Teraz cały czas unikając strażników, przedostań się na górę. Gdy dojdziesz pod drzwi pokoju Don'a pierwsze upewnij się, że jest w nim. Wtedy wyjmij spluwe z tłumikiem, wejdź do pokoju i zgrabnymi ruchami wyceluj i strzel w głowy przeciwników znajdujących się w pokoju (powinien być tylko Don i gościu z shotgunem). Zabierz klucz od Don'a i spieprzaj do piwnicy, do pomieszczenia, które się w niej znajduje. Okazuje się, że księdza Victoria tam niema, więc teraz spokojnymi ruchami wyjdź z piwnicy tą drogą co przyszedłeś i uciekaj do miejsca skąd przyszedł listonosz.


Misja 3: ST. Petersburg Stakeout

Cele:

  • Zlikwiduj generała podczas obrad
  • Nie zabijaj nikogo innego w sali obrad
  • Wróć do metra i ucieknij

Skieruj się do szafek, a dokładnie do szafki nr. 137. Znajdziesz tam SVD Sniper, amunicję do niej, Pistolet i noktowizor. Zabierz wszystko i skieruj sie na schody po prawej kierując się prosto przez schody ruchome w górę, będzie zejście na dół po lewej stronie, zabij tam strażnika, przebierz się w jego szmaty i go ukryj (uważaj na takiego jednego patrolującego niedaleko). Przejdź przez drzwi obok, a później otwórz wytrychem następne drzwi. Biegnij prosto do mostku, przejdź przez niego i skieruj się w lewo i biegnij prosto, aż napotkasz wejście po prawej stronie, skieruj się do niego i dalej do drabiny. Gdy wyjdziesz po drabinie skieruj się w wąską uliczkę obok. Zabij tam strażnika. Popatrz się na mapę i udaj się do budynku na północ, który zaznaczony jest wykrzyknikiem, ale uważaj na straż by cię nie zobaczyła z snajperką w rękach. Wejdzi do budynku i udaj się na trzecie piętro. Podejdź do okna od strony wejścia ,przez które wszedłeś do budynku, Powinno być tam otwarte okno. Wyceluj przez snajperkę w okno do naprzeciwległego budynku. W tej chwili Daiana będzie cię informować o wyglądzie celu, poczekaj aż 47 powie, że ma widoczność na cel. Wyceluj w siedzącego generała najbliżej okna i sprzedaj mu kulkę. Zostaw snajperkę (tak robią profesjonaliści) i wiej do metra tą samą drogą co przyszedłeś.


Misja 4: Kirov Park Meeting

Cele:

  • Zlikwiduj generała Makarov'a
  • Zlikwiduj łączyciela, Igora Kubasko

Idź prosto przez ulicę i zlikwiduj strażnika na przeciw, schowaj jego ciało, obok kubłów na śmieci są dwie bomby, snajperka i coś jeszcze. Weź tylko te bomby i skieruj się do kanałów, do których wejście znajduje się obok na ulicy. Zejdź na dół i pobiegnij na wprost na końcu skręć w lewo i tak biegnij, aż dobiegniesz do wejścia, które będziesz miał po lewej. Pobiegnij przez nie, aż do drabiny i jak wyjdziesz po niej zamocuj jedną z bomb. Wróć się teraz do samego początku kanałów tam skąd przyszedłeś. Teraz będzie trudniej... znowu na wprost przez mostek, skręcić w prawo później przez przejście po lewej. Na końcu przejścia w lewo do najbliższego mostku, za mostkiem na lewo, aż dotrzesz do przejścia po prawej i dokońca na drabinie. Na powierzchni (o ile trafiłeś z budynek, a nie na środek ulicy :) ) poczekaj na kierowcę, który przyjdzie się odlać (skąd ja to znam? może z hitmana 1:)), kropnij go i przebierz się za niego, wtedy podejdź do limuzyny na ulicy, podłóż bombę i zwiewaj tą samą drogą co przyszedłeś do motorówki.


Misja 5: Tubeway Torpedo

Cele:

  • Znajdź ekwipunek w magazynie wojskowym "FCK"
  • Zabij generała Mikhail'a Bardachenko
  • Uwolnij zakładnika z drugiego piętra w piwnicy

Popatrz się na mapę i udaj się do punku oznaczonego migającym wykrzyknikiem, tam wyjdź po drabinie i skieruj się w prawo do drzwi, za którymi jest Kalashnikov i amunicja do niego. Popatrz się na mapę i po cichu na około zakradnij się do punktu oznaczonego logiem hitmana, weź z stamtąd potrzebne rzeczy i zlikwiduj strażnika pętającego się w koło budki. Weź jego szmaty i zakradnij się na tyły ciężarówki i wejdź do niej, zawiezie cię ona do nowego rejonu (można tam dotrzeć poprzez kanały, ale po co?). Wysiądź z ciężarówki i skieruj się do wąskiej uliczki na końcu, której są drzwi, wejdź przez nie do pomieszczenia, gdzie znajduje się winda i zjedź nią na dół. Znajdziesz się na pierwszym poziomie piwnicy. musisz bardzo uważać po piwnica jest pod kontrolą kamer, więc nie wykonuj, żadnych drastycznych ruchów, i ani mi się waż kogoś kropnąć! Udaj się prosto korytarzem, aż po po lewej stronie w głębi będziesz maił drzwi, wejdź przez nie i po cichu zlikwiduj oficera, który stoi zaraz za nimi. Przebierz się za niego i udaj się na naprzeciwległe drzwi oznaczone znakiem, który zakazuje wejścia wszystkim innym niższym rangą od oficera. Zaraz za tymi drzwiami znajduje się serwer, który zarządza wszystkimi kamerami na poziomie, chyba nie muszę tłumaczyć co oznacz jego zniszczenie? Następnie popatrz na mapę i pobiegnij do miejsca, które oznaczone jest takim żółtym wybuchem, upuść tam bombę i skieruj się do następnej windy, która jest na końcu korytarza. Zjedź nią na niższy poziom piwnic. Zerknij na mapę i korytarzem na około udaj się do miejsca, które jest oznaczone wykrzyknikiem. Drzwi do tego pomieszczenia jest zamknięte, więc otwórz je strychem. Po wejściu do pokoju zobaczysz szybę, a za nią generała tortującego (tak to się pisze?) więźnia. Zabij go przez szybę z pistoletu z tłumikiem. Przejdź przez okno i porozmawiaj z więźniem (przypominamy sobie kolegę po fachu, który ma wiecznie kłopoty?). Ucieknij z nim do windy i wyjedź nią do góry. Zobaczysz przerywnik pokazujący jak strażnik zawiadamia portiera alarmem, szybko więc zlikwiduj portiera. Udaj się do miejsca, gdzie zostawiłeś bombę, podczas jak będziesz zbliżał się do tego miejsca - wyjmij detonator i zdetonuj ładunek, przejdź przez utworzoną w ścianie dziurę i szybko spójrz na mapę ( szybko bo na głowie masz kilku goniących strażników) i udaj się do miejsca oznaczonego jako 'EXIT'.


Misja 6: Invitiation To A Party

Cele:

  • Zlikwiduj generała Zhupiov'a
  • Zabezpiecz walizkę

Wyjdź po schodach i zabij kelnera obok, który wyszedł na ostatniego papierosa i przebierz się w jego ubranie oraz weź od niego klucz. Popatrz się na mapę i skieruj w stronę punktu oznaczonego jako logo hitmana, znajdziesz tam truciznę i pistolet z tłumikiem. Wejdź przez bramę i skieruj się ku garażowi. Gdy wejdziesz do garażu zobaczysz kilku strażników, więc ruszaj się bez energicznych ruchów i skieruj ku kuchni skąd weź kieliszek. Wyjdź po schodach na góre i idź na sale balową, zobaczysz tam agenta Spetznazu, który czeka na ambasadora. Gdy ambasador przyjdzie to agent pójdzie za nim, i ty też tak uczyń. W tej chwili udają się do pokoju z sejfem, których jest kilka i z każdą misją chodzi o inny pokój więc nie mogę podać ci do którego pokoju masz się udać. śledź ambasadora, ale utrzymuj odległość bo zorientuje się co ci chodź po głowie. Poczekaj aż obydwaj wejdą do pokoju, wtedy podbiegnij do drzwi i popatrz się przez dziurkę od klucza na scenkę, w której agent wymusza oddanie walizki, a później zabij ambasadora (w tej chwili musisz uważać na ludzi kręcących się w pobliżu by nie usłyszeli strzałów) i jak agent podejdź do sejfu to szybko wyciągnij spluwę z tłumikiem, wejdź i pozbyć się drania jednym strzałem w łeb. Udaj się teraz do salonu balowego i poczekaj na generała, który później pójdzie do swego pokoju, wtedy udaj się zanim. Poczekaj aż wejdź do pokoju, wtedy wyjmij kieliszek, a później truciznę, w tym czasie Hitman doleje trucizny do kieliszka... Jak generał wyjdźe z pokoju zbliż się do niego z kieliszkiem, a w tedy on będzie chciał zasmakować trunku i... poleci z biegiem do ubikacji porzygać sobie trochę i padnie. Teraz będziesz musiał załatwić sobie ubranko bo z walizką jako kelner nie wyjdziesz bo cię nakryją, więc poczekaj w ubikacji na balowicza, któremu zachciało się ... Później przebierz się w jego łachy, wróć do pokoju po walizkę i spokojnymi ruchami wyjdź z nią z imprezy do motorówki.


Misja 7: Tracking Hayamoto

Cele:

  • Zabij syna Hayamoto
  • Umieść w ciele syna nadajnik GPS
  • Ucieknij

Poczekaj, aż strażnicy odwrócą się, wtedy pobiegnij w stronę garażu, przy którym kręci się strażnik, zabij go po cichu i przebierz się w ego ubrania. Idź za garaż i kropnij tam następnego strażnika. Wejdź przez drzwi i skieruj się na prawo do następnych. W tym pomieszczeniu znajduje się zatruta ryba, odkrój jej kawałek i weź. Zaraz obok znajduje się kuchnia, poczekaj aż opustoszeje i umieść w którymś z talerzy leżących na stole kawałek zatrutej ryby i nadajnik GPS. Ucieknij za kamień skąd zaczynałeś i poczekaj na komunikat pierwszy, że Hayamoto Jr. połkną nadajnik i chwile później, że zatruł się rybą i wtedy biegnij do wrót po lewej.


Misja 8: Hidden Valley

Cele:

  • Znajdź sekretne przejście do zamku

Musisz uważać na snajperów w wieżach, więc pobiegnij do punktu oznaczonego jako punkt dostawczy broni, ale między drzewami i na około. Pozbądź się tam strażnika i przebierz się za niego, weź kuszę z bełtami. Popatrz się na mapę i powinneś zobaczyć wejście do podziemi na końcu takiej jakby "ślepej uliczki", jak się nie domyślasz o co mi chodzi to... się lepiej postaraj :). Więc zakradnij się między strażnikami do tego zejścia i zejdź na dół. Uważaj na strażnika kręcącego się na dole, zlikwiduj go i zmień "futerko" z białego na czarne. Wyjdź z pomieszczenia i skieruj się w prawo, powinno kręcić się tam trzech strażników, koło których nie przejdziesz z kuszą bo się tobą zainteresują, więc pozbądź się ich, bo kusz będzie ci potrzebna do następnej misji. Teraz biegnij prosto trzymając się cały czas lewej ściany, aż dobiegniesz do wejścia po lewej, wejdź tam (jeśli to to pomieszczeni to jest tam strażnik i ciężarówka) i zlikwiduj strażnika, wejdź do pomieszczenia obok i po drabinie do góry, teraz biegnij do wyjścia po prawej stronie mapy oznaczonego jako EXIT, ale snajpera w wieży zabij pierwszy zanim on to zrobi.


Misja 9: At The Gates

Cele:

  • Dostań się do zamku niezałważony
  • Poczekaj na dalsze wskazówki dotyczące zasilania

Musisz dostać się do zamku więc pobiegnij do najbliższego strażnika po prawej stronie (spójrz na mapę), zlikwiduj go z dalekiej odległości i przebierz się za niego, dalej biegnij trzymając się prawej strony doliny i pozbądź się następnego strażnika patrolującego okolice. Zabij okolicznych snajperów, ale musisz mierzyć w głowę, po jak go zranisz to od razu cię namierzy i nie zdążysz go zabić, bo on zrobi to pierwszy... Biegnij dalej do punktu oznaczonego jako "błyskawica w kółku", zabij tam strażnika i wyłącz prąd. Teraz pobiegnij do głównych bram zamku i tam zabij patrolującego strażnika. Skieruj się do drzwi po prawej i skradając się wyjdź po schodach na górę, a później do drzwi po boku. Wychodząc z tego pomieszczenia po prawej stronie w głębi będziesz miał następny wyłącznik prądu, wyłącz go. Trzeci i ostatni wyłącznik nie jest zaznaczony na mapie. Zaraz za tobą powinneś mieć wyjście prowadzące do wyższych drzwi - udaj się tam. Jak wejdziesz to biegnij na koniec pokoju i wyłącz trzeci zasilacz. Wyjdź drzwiami obok, pozbądź się strażnika i po lewej masz odblokowaną barierę laserową udaj się przez nią w górę i zaraz potem skręć w prawo i będziesz mieć następną zaporę laserową, i przez nią do wyjścia.


Misja 10: Shogun Showdown

Cele:

  • Zabij Hayamoto
  • Zabezpiecz System Zdalnego Strarowania Rakitami
  • Ucieknij z zamku

Skieruj się na prawo do drzwi ukrytych w drewnianej ścianie, za nimi wejdź po schodach na górę. Przez dziurkę od klucza wybierz odpowiedni moment i zabij strażnika, przebierz się za niego i zejdź po schodach obok w dół, ale musisz uważać i chodzić po drewnianych belkach, a nie podłodze, bo ona wydaje podejrzane odgłosy :) Schodząc po schodach zaraz obok w drewnianej ścianie masz drzwi, wejdź przez nie i skieruj się do pomieszczenia, w którym na półce znajduje się karta magnetyczna, weź ją. Udaj się na drugą stronę zamku do pomieszczenia też oznaczonego migającym wykrzyknikiem. Tam odblokuj laser i weź bombe, detonator i broń wraz z amunicją. Teraz podkradnij się do helikoptera i nie mając na widoku żadnego ze strażników podłóż bombę i skieruj się do drzwi, gdzie stoi dwóch "czarnych" ninja i zaraz za nimi wejdź po schodach, którymi wcześniej schodziłeś i przejdź przez zaporę laserową. Obok jest zejście do mauzoleum, tam przez laser przejdź i skradnij S.Z.S.R (cel pierwszy). Wyjdź po schodach na górę i udaj się na piętro czwarte, i porozmawiaj ze starą znajomą prostytutką, która deklarowała, że nią nie jest, a tu taka niespodzianka :), da ci ona specjalną kartę magnetyczną na wyższe piętro. Dostań się do pomieszczenia, gdzie jest Hayamoto i masz dwie możliwości:

1. Podkradnij się do niego jak będzie stał przy oknie, poderżnij mu gardło, zawiej przez okno na piętro niżej, pomóż uciec koleżance do helikoptera.

2. Zejdź na piętro trzecie, podejdź do miejsca zaznaczonego na mapie, włącz alarm i ukryj się w pomieszczeniu obok za zasłoną. Tam poczekaj na to jak Hayamoto zejdzie do mauzoleum i zorientuje się, że System Kontroli Rakiet został skradziony, wtedy pobiegnie do helikoptera i gdy usłyszysz dźwięk silnika maszyny wyjmij detonator i zdetonuj ładunek w helikopterze, i jak chcesz możesz wrócić po prostytutkę i pomóc jej uciec, tak czy siak zwiej do miejsca, gdzie zaczynałeś misje.


Misja 11: Basement Killing

Cele:

  • Znajdź i zlikwiduj Charlie'ego w piwnicy
  • Zniszcz system zabezpieczający

Wyjdź z wnęki tyłem i skieruj się na prawo do pierwszych drzwi. Tam poczekaj, aż wszyscy strażnicy wyjdą z pomieszczenia i wtedy szybko wejdź i zabierz gaz dymny z szafki. Wyjdź całkiem na zewnątrz i skieruj się do na przeciwległych drzwi. Tam podobnie jak wcześniej poczekaj, aż opróżni się teren i szybko wejdź do dalszego pomieszczenia i przez zsyp zrzuć gaz. Teraz popatrz się na mapę i skieruj się w stronę pomieszczenia dla strażaków. Za chwile powinneś usłyszeć alarm. Wszyscy strażacy wybiegną z pokoju do piwnicy, wtedy szybko wejdź do pomieszczenia i przebierz się za strażaka i pobiegnij przez wykrywacz metali (nie bój się jak strażnicy obaczą, że detektor wykrył broń, a zobaczą cię w stroju strażackim to cię oleją :) do windy, i nią w dół do piwnicy. Na dole poszukaj pokoju, gdzie będą kompy, wyjmij berrete SD i strzel w ekran pierwszego od lewej kompa. Zobaczysz komunikat, że system padł. Obok są drzwi, zejdź na dół, otwórz drzwi wytrychem i skieruj się w stronę Charliego, ale uważaj na kawałki Pizzy (jak nadepniesz gościu usłyszy to i wezwie straż). Kropnij hakera i wróć się do pomieszczenia z kompami. Uważaj będzie tam dwóch strażników, nie zabijaj ich tylko szybko skieruj się do windy po lewej, wejdź do niej.


Misja 12: The Graveyard Shift

Cele:

  • Umieść system hakujący
  • Znajdź wyjście

Wyjdź z windy i skieruj się na prawo do korytarza obok, wyjdź przez drzwi i kropnij strażnika, przebierz się za niego. Musisz uważać na to by za bardzo i zbyt długo nie stać przy strażnikach bo cię spokojnie rozpoznają, że nie jesteś tym kim być powinneś. A chyba o ukryciu ciała to niemusze... Wróć się do windy i tym razem skieruj się w lewo. wejdź w korytarz obok, a później do drzwi na prawo, będzie tam kamera, wyjmij spluwę z tłumikiem i walnij w nią, aż zielone światło zmieni się na czerwone. Ukryj się w pobliżu i poczekaj na admina, który przyjdzie sprawdzić awarie. Pozbądź się go po cichu i weź od niego kartę. Wyjdź drzwiami obok i skieruj się na wprost. Powinneś mieć na przeciw siebie drzwi z czerwonym zamkiem po lewej i żółtym po prawej (czy na odwrót, niewiem?) tak, czy siak skieruj się do tych po lewej, załóż tam system hakujący do kompa. Popatrz się na mapę i udaj się w stronę miejsca gdzie pisze "EXIT" Musisz tam rozbić szybę i gnać przed siebie, uważaj na dwóch strażników.


Misja 13: The Jacuzzi Job

Cele:

  • Zabij Charli'ego Sidjan'a
  • Ukradnij pieniądze
  • Ukradnij figórkę

Biegnij po "krawędzi, aż do końca. Na samym końcu zobaczysz przez okno sekretarkę, zabij ją gdy będzie otwierała sejf i ukryj za drzwiami od strony okien. Wróć do pokoju i wyjdź drzwiami obok, na przeciw będziesz miał następne wejdź przez nie, ale uważaj na strażnika patrolującego okolice. Rozwal tam korki - zgaśnie światło, wróć szybko do pokoju obok i skradnij pieniądze z sejfu znajdującego się za obrazem. Wyjdż na balkon obok (tam gdzie ukryłeś babkę) i wejdź przez drzwi zaraz obok. na przeciw siebie po prawej będziesz miał figurkę. Jeśli masz trudności z widocznością to noktowizjer jest niedaleko (to ten punkt oznaczony na mapie jako wykrzyknik). Teraz skieruj się w stronę "gniazda" Charliego i sprzedaj mu kulkę prosto w łeb. Ucieknij do windy, która znajduje się po środku całej mapy.


Misja 14: Murder At The Bazaar

Cele:

  • Zlikwiduj Ahmed'a Zahir'a
  • Weż mapę okolicy od niego
  • Zlikwiduj Mohammad'a Amin'a

Popatrz się na mapę i pobiegnij do pierwszego celu na lewo, ale musisz to zrobić szybko, zobaczysz strażników pilnujących drzwi, więc idź za drzwi i szybko przy pomocy wytrycha otwórz drzwi, szybko wyjdź na górę domku i kropnij Ahmed'a. Przebierz się za niego i weź od niego mapę. Pobiegnij teraz na bazaar, ale nie przebiegaj czasem koło strażników, bo zaczną do ciebie strzelać. Na bazarze będzie włóczył się Mohammad z ochroniarzem. Będzie też tam sporo sprzedawców, poszukaj tam takiego, który na przeciw siebie nie ma żadnego innego gościa, stanowisko któreś po prawej. Zabij go i przebierz się za niego, zwłoki schowaj za skrzynie za tobą. Udaj się na koniec bazaru do ostatniego pustego stanowiska, schowaj się tam za skrzyniami. Poczekaj, aż Mohammad przyjdzie tu i odwróci się do ciebie tyłem, wtedy podkradnij się do niego i dźabnij go z noża, szybko schowaj zwłoki za skrzynie, przebierz się za niego i weź od niego klucz (głupi strażnik nie rozpoznaje, cię) Wyjdź z bazaru drugą stroną i skieruj się do przeciwległej bramy.


Misja 15: The Motorcade Interception

Cele:

  • Skontaktuj się z dealerem
  • Zlikwiduj lokalnego Khan'a
  • Uważaj na żołnierzy U.N

Popatrz się na mapę i udaj się do miejsca, które jest oznaczone logiem Hitmana. Tam porozmawiaj z gościem i weź ciężką snajperkę M195. Zabij pobliskiego strażnika, weź jego ubranie i schowaj jego ciało. Poszukaj w okolicy schodków prowadzących na wyższy teren, po nich do góry, później po deskach, po drabinie na dach. W tym miejscu proponuje strzelić save'a. Odwróć się w stronę bramy i poczekaj na nadjeżdżający konwój. Jednym celnym strzałem zlikwiduj Khan'a, rzuć broń i zwiej do miejsca "EXIT" oznaczonego na mapie.


Misja 16: Tunnel Rat

Cele:

  • Wejdź do bazy
  • Zlikwiduj Yussef'a Hussein'a
  • Dostarcz towar do helikoptera

Pobiegnij na przeciw siebie i po cichu załatw dwóch strażników. Otwórz drzwi wytrychem i zejdź na dół, uważaj na patrolujących strażników. Idź na wprost koło strażników, a potem skręć w przejście, które znajduje się po prawej stronie. jak tylko wejdziesz zacznij się skradać, nie zabijaj strażnika tylko przy nim wyłącz generator, zgaśnie światło i wtedy podnieś się i szybko biegnij do końca korytarza, aż zatrzymasz się na ścianie, koło patrolujących strażników. Skręć w prawo i idź, aż dojdziesz do drzwi położonych po twojej lewej. Jeżeli dojdziesz do gościa maltretującego więźnia to źle skręciłeś. Wejdź przez drzwi, później następne po prawej i kropnij Husseina. Szybko wyjdź z pokoju na korytarz, bo jak cię zobaczą w tym pokoju jak zapali się światło to cinko, ach cinko... Więc jak wyjdziesz skieruj się na północny-zachód mapy do windy. Wyjedź nią na samą górę, otwórz drzwi od hangaru i sprzątnij wszystkich strażników patrolujących okolice, powinno być ich dwóch.


Misja 17: Temple City Ambush

Cele:

  • Skontaktuj się z przedstawicielem agencji
  • Zabij dwóch zabójców
  • Zrób zdjęcia zabójcom

Spoglądnij na mapę i rusz w stronę miejsca oznaczonego jak o logo hitmana. Nie bierz shootguna, bo cię obrazu nakryją. Dowiesz się o miejscu, gdzie "spoczywa" agent z agencji - udaj się tam (popatrz na mapę). Powie ci on jak uciec, ale w zamian będzie chciał byś zlikwidował dwóch zabójców i zrobił im fotkę po ich śmierci jako dowód ich zgonu. Jeden zabójca to snajper czatujący na ciebie w ukrytym okienku. Popatrz się na mapę - są tam dwa miejsca oznaczone jako wykrzyknik w kole. I tu jest haczyk, bo jeżeli wejdziesz właśnie na to miejsce to masz 99%, że sprzątnie cię snajper, więc uważaj. Rusz w jedno z tych miejsc i porozglądaj się po okolicznych oknach, jak nie zobaczysz w nich snajpera takiego na pomarańczowo ubranego i w niebieskiej kaszkietówce, to udaj się do drugiego punktu. jak go zobaczysz to szybko rusz w jego kierunku, by cię nie trafił z snajpery i udaj się po ukrytych schodach na górę, kropnij go i zrób mu fotkę do kolekcji. Natomiast drugi zabójca kręci się gdzieś w okolicy, w takiej niebieskiej czapce. Jego również zabij, ale musisz uważać na przechodniów, by cie nie złapali na tym. Zrób mu fotkę i udaj się do agenta. Powie ci on o tajemnym przejściu. teraz udaj się w miejsce oznaczone na mapie jako "EXIT", ale uważaj na czających się w pobliżu snajperów - zabójców.


Misja 18: The Death Of Hannelore

Cele:

  • Weż ukryty klucz
  • Zabij Dr. Von Kamprad
  • Schowaj ciało Dr. Von Kamprad w wyznaczonym miejscu
  • Nie zabijaj żadnego cywila

Zaczai się za łódką na strażnika krążącego w pobliżu, poczekaj aż podejdzie do łodzi się do ciebie odwróci, wtedy zakradnij się do niego i załatw go struną. Schowaj ciało i zmień ubranie. Skieruj się na lewo po ścieżce prowadzącej do dwóch strażników pilnujących drzwi. Powoli wejdź przez drzwi i skieruj się do przejścia na lewo do pokoju. Znajdziesz tu fartuch jakiegoś pacjenta, zmień ubranie. Skieruj się teraz do miejsca, które jest oznaczone jako symbol hitmana, ale nie wchodź tam, jest tam strażnik, który cię na pewno rozpozna i zacznie strzelać - nie możesz ryzykować, więc poczekaj, aż wejdzie do łazienki wtedy wejdź przez drzwi i skieruj się do pomieszczenia na lewo. Znajdziesz w nim klucz powieszony na ścianie i truciznę, weź obydwie rzeczy i skieruj się do basenu na głównym placu. Jak będziesz na nim obróć się w stronę miejsca, z którego zaczynałeś misje, powinneś zobaczyć strażników pilnujących drzwi. Udaj się w ich kierunku, ale powoli przywitają cię. Jak wejdziesz to zobaczysz pielęgniarkę rozmawiającą z pacjentem. Podejdź do niej, a zaprowadzi cię do pokoju Dr Von Kamprad. Jak dotrzesz do pokoju poczekaj, aż pielęgniarka opuści pokój i zacznij akcje, pani doktor zacznie do ciebie gadać o jakiejś operacji, jak odwróci się od biurka podejdź do niego i wsyp do stojącej na biurku szklanki truciznę. Teraz poczekaj, aż wróci do biurka i napije się z szklanki. Po jej zgonie musisz się spieszyć bo do tego pokoju idzie pacjent w celu porozmawiania z lekarką. Wciągnij ciało przez pokój obok do małego pomieszczenia w nim, ale zrób to szybko bo gościu, który przyjdzie i zobaczy, że niema doktor to zacznie jej szukać po pokojach obok (nie nauczony, czy jaki?), a nie chciałbyś by zobaczył cię z ciałem pani doktor (bez skojarzeń, proszę!). Poczekaj, aż opuści piętro i zatargaj ciało do wyznaczonego miejsca (zaznaczonego czerwonym kołem na mapie) i wyjdź powoli do łódki, którą przypłynąłeś.


Misja 19: Terminal Hospitality

Cele:

  • Zabij posłańca kultu
  • Ucieknij z szpitalnej wyspy

Wyjdź za ścianę i zobaczysz schody i skrzynki, za schodami jest strażnik i za skrzynkami jest strażnik, jeżeli dysponujesz bronią z tłumikiem to zabij tego za schodami jeśli nie to tego za skrzynkami przypomocy struny. Tak, czy siak musisz zdobyć ubranie. Jak to zrobisz pójdź w stronę basenu, a później do pobliskich drzwi, przejdź przez nie i skieruj się w stronę pobliskich schodów. Wyjdź po nich. jeżeli wszyłeś schodami po lewej to na górze obróć się w prawo, a jeśli tymi po prawej to w lewo. Później idź prosto do pomieszczenia po prawej. W głębi pokoju są drzwi, które musisz odtworzyć wytrychem, a za nimi punkt dostawczy wyposażenia, weź z niego wszystko. Wróć się do schodów i teraz idź w przeciwną stronę do windy, a później zjedź nią do piwnicy (basement). Udaj się do punktu oznaczonego' na mapie jako wykrzyknik, ale najdalej położonego od ciebie, jest tam generator prądu, którego musisz wyłączyć (musisz mieć noktowizor by coś rozpoznać w po ciemku). Jak to zrobisz idź do następnego "wykrzyknika" i weź z tego pokoju skalpel. Teraz udaj się do którejś z czterech sal oznaczonych czerwonym kółkiem, i w którejś z nich jest przedstawiciel kultu, podejdź do niego i zobaczysz akcje : kill leader, czy coś w tym styly, a wtedy po prostu go zabij skalpelem. Wróż się po schodach do góry (są zaraz za drzwiami koło sal operacyjnych) i ucieknij do motorówki, którą przybyłeś, ale po drodze uważaj na kolejnego lkona twej karnacji, będzie chciał cię zabić, Ale w żadnym wypadku nie biegnij za nim, bo na pewno źle się to skończy, po prostu biegnij dalej do motorówki.


Misja 20: ST. Petersburg Revisited

Cele:

  • Zabij Sergei Zavorotko
  • Ucieknij metrem

Przypomnij sobie pierwszą misję w Rosji, i zrób to samo, by wydostać się na powierzchnię przez kanały, ale nie bierz snajperki, bo naboje położone do niej gdzie indziej są ślepe (sic!). Jak wydostaniesz się na powierzchnie nie biegnij do budynku, z którego miałeś wcześniej zabić cel, a do budynku w którym jest cel. (Pushkin Bulding). Wejdź wejściem głównym, później po schodach i na prawo do drzwi, otwórz je wytrychem i (uwaga!) klona, który został wynajęty by to ciebie zabić!, ale po cichu. Reszta strażników dowie się o tym (ciekawie jak?), więc musisz szybko uciekać do metra, z którego przyszedłeś.


Misja 21: Redemption At Gontranno

Cele:

  • Zlikwiduj całą obstawę
  • Uratuj Ojca Viotto

Zaczynasz bez niczego. Nie baw się w podchody tylko czym prędzej biegnij do budki, gdzie składowałeś swą broń. Jeśli się tam dostaniesz to weź najlepszą giwerę (radził bym M4 lub Mp5 SD) i pozbądź się wszystkich, którzy są w polu widzenia. Gdy to uczynisz skieruj się w stronę budki, gdzie dostawałeś zlecenia misji, zaraz obok są drzwi wejdź przez nie i biegnij do końca korytarza, gdzie za drzwiami, które musisz otworzyć wytrychem jest klucz, weź go i wróć do budki z laptopem. Zaraz za budką są ukryte drzwi (te na lewo od poprzednich) wejdź przez nie i skieruj się na górę. Jest tu mnóstwo wrogów i są Bardzo dobrze uzbrojeni, więc uważaj! Należało by wyjść jak naj wyżej na balkon i wytrzepać stamtąd wszystkich gości tzn. snajperów, później schodząc na dół wykoś pozostałych. Jak się z tym uporasz to wejdź do konfesjonału i strzel w czerwony kwadrat poczekaj jak wyskoczy z niego cel nadrzędny z księdzem, szybko i sprawnie pokaż mu, gdzie jego miejsce.

Solucja Pochodzi Ze Strony http://www.hitman.glt.pl.